Dodací a cenové podmínky

 

Vyplnění objednávkového listu:

V případě Vašeho zájmu o naše květiny, vyplňte prosím pečlivě objednávkový list, který je vložen v katalogu, nebo si ho můžete stáhnout na internetových stránkách.

Do hlavičky objednávkového listu je nutné vždy vyplnit čitelně a hůlkovým písmem všechny předepsané údaje: Vaše jméno, příjmení, dodací adresu, město, PSČ, telefonní číslo (důležité pro dopravce nebo v případě vzniklých nejasností s Vaší objednávkou), e-mail, celková suma objednávky, datum Vaší objednávky a vybrat způsob dodání (viz. Doprava a platba).

Po uvedení vašich dodacích údajů zaškrtněte, zda nám povolujete náhradu vyprodané odrůdy dle našeho výběru. Zásoba námi nabízených odrůd je dostatečně vysoká, přesto prosíme, uveďte náhradní odrůdy v případě, že ty nejžádanější odrůdy budou vyprodány, hlavně u novinek.

Do tabulky vyplňte podle příslušných kolonek: 4místný číselný kód uvedený u každé odrůdy, název odrůdy nebo kolekce, počet kusů (hlíz, cibulí nebo rostlin jednotlivých odrůd) a cena v Kč.

Chtěli bychom požádat zákazníky, aby jednotlivé položky řadili sestupně podle katalogového číselného kódu, který je uveden vždy před každou odrůdou. Pomůžete nám tím ke snadnějšímu a rychlejšímu vyřízení Vaší objednávky.

Dále bychom chtěli požádat zákazníky, aby před odesláním objednávky se ujistili, jestli to je opravdu všechno, o co mají zájem. Někteří z Vás pak později píší nebo volají ještě doobjednávky. Vždy se snažíme Vaše doobjednávky kompletovat k Vašim původním objednávkám, ale ne vždy je to možné a pak je Vám zbytečně podruhé účtováno poštovné a balné.

Součástí zásilky bude Váš objednávkový list, kde bude uvedena celková suma objednávky. Objednávkový list slouží jako daňový doklad.

 

CENOVÉ PODMÍNKY GLADIOLŮ V ODDÍLU "INTRODUKCE" A "ZÁKLADNÍ SORTIMENT"

Ceny hlíz jsou v katalogu uvedeny pod popisem každé odrůdy.

* Velké hlízy průměr hlízy nad 32 mm

* Střední hlízy průměr v rozmezí 20–32 mm

* Malé hlízy na dopěstování průměr 15–20 mm

(většinou také kvetoucí)

Bruty prodáváme v tzv. porcích, které obsahují 15 - 40 ks tříděného brutu za cenu jedné velké hlízy objednané odrůdy.

Objednávku brutu uveďte v kolonce "velká hlíza", za číslici napište velké "B".

 

Objednávka zboží:

a) Zboží si můžete objednat pomocí objednávkového listu a poslat ho Českou poštou na adresu: LUKON GLADS s.r.o., Rašínova 860, P.O.BOX 6, 289 12 SADSKÁ

  • na obálku o rozměru 14 cm x 9 cm nebo 23 cm x 16 cm nalepte poštovní známku v hodnotě 16,- Kč, od 1. února 2018 poštovní známka v hodnotě 19,- Kč.

Jinak nebude poštou doručena a my Vaší objednávku neobdržíme.

b) Naskenovaný tiskopis nám můžete také poslat na e-mail: jaroslav.konicek@lukon-glads.cz.

c) na e-shopu: www.lukon-glads.cz. V případě komplikací s našim e-shopem, pošlete objednávku na uvedený e-mail.

 

 

Termín doručení:

Objednávky vždy vyřizujeme na základě pořadí, ve kterém byly přijaty. Nejpozdější termín dodání je do 1 měsíce od přijetí Vaší objednávky. Pokud Vám nebude zásilka do tohoto časového období doručena, prosím kontaktujte nás.

Rádi bychom chtěli poprosit naše zákazníky o shovívavost a trpělivost při vyřizování objednávek, protože se jedná o choulostivé zboží, se kterým musí být během expedice pečlivě zacházeno a vše je ručně baleno. Vzhledem k povaze sortimentu není možné provádět pravidelné spravování skladových zásob a průběžné automatické informace o stavu objednávky.

Objednávky z jarního katalogu vyřizujeme od února do konce května. Objednávky zasíláme s ohledem na počasí a přání zákazníka. V období silných mrazů, ale zásadně nezasíláme.

V období od června do srpna vyřizujeme objednávky obsahující trvalky a rostliny, které jsou aktuálně dostupné na našich webových stránkách. V tomto časovém úseku všechny objednávky posíláme od pondělí do středy.

 

Doprava a platba

Naše firma Vám nabízí dohromady 5 možností vyzvednutí objednaného zboží. Při neuvedení způsobu přepravy na objednacím listu bude automaticky využito služeb České pošty s.p..

Dobírky přijaté prostřednictvím dopravců, které jsou dopravcem následně zasílány firmě přímo z účtu na účet, nesplňují formální znaky evidované platby, a proto naše společnost není povinna takovou tržbu evidovat.

Platba v hotovosti u osobních odběrů splňuje formální znaky evidované platby, a proto jsme povinni takovou tržbu evidovat. „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 

1) Balík do ruky

Rostliny zasíláme na dobírku Českou poštou s.p. jako obchodní balík do ruky. Zásilka Vám bude doručena nejpozději do dvou pracovních dní od předaní zásilky na poštu. K ceně zásilky účtujeme poštovné 130 Kč + balné ve výši 25 Kč.

Zásilky odesíláme naposledy ve čtvrtek, aby zásilka nezůstala přes víkend na poště.

 

2) DPD balík

Zásilka Vám bude doručena do druhého pracovního dne ode dne předání zásilky dopravní společnosti DPD. K ceně zásilky účtujeme poštovné 130 Kč + balné ve výši 25 Kč.

Pro zasílání zboží je důležité, abyste vždy uvedli v kontaktních údajích své mobilní číslo a případně i e-mail z důvodu lepší komunikace o doručení zásilky.

Dobírku můžete řidiči DPD zaplatit v hotovosti, nebo platební kartou. Platbu kartou prosím uveďte už do objednávkového listu. Při převzetí od řidiče DPD zkontrolujte neporušenost obalu.

Zásilky odesíláme naposledy ve čtvrtek, aby zásilka nezůstala přes víkend na poště.

 

3) Osobní odběr v naší provozovně

Osobní odběr je velmi vítaný. Vyřízenou objednávku si můžete vyzvednout v naší provozovně v Lysé nad Labem – Litol. Při příjezdu od dálnice Praha – Hradec Králové, přejedete přes most řeky Labe a hned na první odbočce zahnete vlevo. Při vjezdu do Lysé n/L hned první ulice vpravo, cca 200 m na levé straně.

V momentě, kdy bude Vaše objednávka vyřízená, a připravená se Vám ozveme, a proto vždy uveďte do objednávkového listu telefonní číslo, případně e-mail, abychom se s Vámi mohli lépe domluvit na termínu vyzvednutí.

Pokud dopředu víte, v jakém termínu si chcete objednávku vyzvednout, uveďte to prosím do objednávky. Platba za zboží je možná pouze v hotovosti. Poštovné a balné není započítáno.

Upřednostňujeme osobní vyzvednutí u objemnějších objednávek.

Adresa provozovny:

LUKON GLADS, Na Brůdku 75, Lysá nad Labem – Litol, 289 22

Odpovědná vedoucí: Naděžda Koníčková

Tel./záznamník: +420 325/561 710

Fax: +420 325/594 565

Provozní doba: PO – PÁ 7:00 – 11:00    12:00 – 15:00 (nebo dle telefonické dohody)

 

4) Zaslání na Slovensko

Slovenským zákazníkům posíláme zboží pouze prostřednictvím dopravní společnosti DPD. Cena dobírky je uvedena vždy v eurech. Poštovné a balné na Slovensko do 10 kg činí 255 Kč. Abychom udrželi cenu za dopravu u zásilek nad 10 kg, zásilky na dobírku nezasíláme, ale je potřeba částku zaplatit na náš eurový účet. Údaje potřebné k platbě vám zašleme na váš e-mail. Jakmile bude částka připsána na účet, zásilku odešleme.

Objednávky posíláme vždy od pondělí do středy, aby zásilka byla nejpozději do pátku doručena.

Dobírku můžete řidiči DPD zaplatit pouze v hotovosti .

Maximální hmotnost zásilky je omezena. V případě, že budeme muset Vaši zásilku rozdělit do dvou či více zásilek, Vás budeme informovat. Za každou další zásilku Vám bude navíc účtováno poštovné 100 Kč.

 

5) Osobní odběr na výstavě květin

Rádi Vám doručíme zboží na výstavní veletrhy, které navštěvujeme. Platba za zboží je možná pouze v hotovosti. Poštovné a balné není započítáno.

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“

 

Po doručení zásilky

Po převzetí balíku od dopravce, zásilku ihned rozbalte a zkontrolujte stav doručených rostlin. Pokud jsou rostliny v pořádku, nechte trvalky alespoň 1 - 3 dny adaptovat (polostinné nebo stinné místo). Nevystavujte rostliny ihned přímému slunečnímu úpalu. A až poté je vysaďte na připravené místo. Kontejnerované trvalky zalijte pouze, pokud je bal suchý, nepřemokřujte. Trvalky v kontejneru můžete takto uchovat i několik týdnů a až poté je zasadit.

Pokud není vhodné počasí anebo nemáte dostatek času cibuloviny a hlízy ihned zasázet, postupujte prosím následovně, aby nedocházelo k pozdější reklamaci zboží. Cibuloviny a hlízy nenechávejte dlouho uzavřené v sáčcích a papírových pytlíkách.  Cibuloviny a kořenové hlízy uchovávejte rozprostřené v bedýnkách v suchém, větraném a bezmrazém prostředí. Hlízy lilií můžete uskladnit podobně jako brambory, tzn. v chladném prostředí, případně přikryté vlhčí rašelinou.

Při zasílání trvalek se může stát při přepravě dopravcem, že se ulomí nebo jen nalomí stonek, boční porost. V konkrétním případě u trvalek, se při částečném odlomení bočního porostu nemusí jednat o důvod k reklamaci, pro správný růst a vývoj rostliny se doporučuje, provést zaštípnutí za účelem rozvětvení a k podpoře růstu rostliny.

 

 

Partnerská prodejna ZAHRÁDKÁŘ na Praze 10

Možnost osobně si vyzvednout objednávku od naší firmy, byla z organizačních důvodů zrušena. V obchodě si můžete i nadále zakoupit základní sortiment z naší katalogové nabídky.

 

Adresa prodejny: ZAHRÁDKÁŘ, Heřman Havelka, Francouzská 78, Praha 10

internet: http://zahradkar.zde.cz

Otevírací doba obchodu:

PO - ST 9:00 – 18:00

ČT 9:00 – 19:00  PÁ 9:00 – 18:00


 
 
Košík
Košík je prázdný

Zásady ochrany soukromí Lukon Glads s.r.o.

Snažíme se neustále vylepšovat náš web a nabízet vám relevantní produkty a služby. K tomu používáme také cookies. Kliknete-li na „Rozumím“ nebo jakýkoli odkaz mimo tuto lištu souhlasíte s využíváním cookies.