Sezóna je v plném proudu. Objednávky vyřizujeme do 2 týdnů od přijetí. Objednávky nerozdělujeme, expedujeme je celé najednou.

Reklamace

Ačkoliv prodáváme pouze kvalitní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 325 561 710, nebo e-mailem obchod@lukon-glads.cz.

Při prvotním kontaktování nám na e-mail obchod@lukon-glads.cz zašlete fotografie reklamovaného zboží a objednávkého listu, který byl součástí zásilky a napište důvod reklamace. Po zaslání všech dokumentů máme 30 dní na vyřízení reklamace. 

Nebo nám zašlete zboží zpět na vlastní náklady na naši adresu jako obyčejný balík (ne na dobírku). Pro urychlení vyřízení reklamace vždy přiložte originál nebo kopii Vaše objednávkového listu spolu s reklamovaným zbožím. Do zásilky uveďte důvod reklamace. Bez těchto náležitostí nejsme povinni reklamaci uznat.

Bez objednávkového listu nebude reklamace vyřízena, proto si jej pečlivě uschovejte. Chtěli bychom Vás požádat i o uvedení telefonního čísla, e-mailu, usnadní a urychlí nám to komunikaci s Vámi při vyřizování reklamace.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.