Chcete si prohlédnout naši nabídku z minulých sezón? Můžete si ji prolistovat v PDF verzi.
|
JARO 2025 |
PODZIM 2025 |
|
![]() |
![]() |
| JARO 2024 |
PODZIM 2024 | |
![]() |
![]() |
| JARO 2023 | PODZIM 2023 | |
![]() |
|
| JARO 2022 | PODZIM 2022 | |
![]() |
![]() |
Chcete si prohlédnout naši nabídku z minulých sezón? Můžete si ji prolistovat v PDF verzi.
|
JARO 2025 |
PODZIM 2025 |
|
![]() |
![]() |
| JARO 2024 |
PODZIM 2024 | |
![]() |
![]() |
| JARO 2023 | PODZIM 2023 | |
![]() |
|
| JARO 2022 | PODZIM 2022 | |
![]() |
![]() |
Po převzetí balíku od dopravce, zásilku ihned rozbalte a zkontrolujte stav doručených rostlin. Pokud jsou rostliny v pořádku, nechte trvalky alespoň 1 - 3 dny adaptovat (polostinné nebo stinné místo). Nevystavujte rostliny ihned přímému slunečnímu úpalu. A až poté je vysaďte na připravené místo. Kontejnerované trvalky zalijte pouze, pokud je bal suchý, nepřemokřujte. Trvalky v kontejneru můžete takto uchovat i několik týdnů a až poté je zasadit.
Pokud není vhodné počasí anebo nemáte dostatek času cibuloviny a hlízy ihned zasázet, postupujte prosím následovně, aby nedocházelo k pozdější reklamaci zboží. Cibuloviny a hlízy nenechávejte dlouho uzavřené v sáčcích a papírových pytlíkách. Cibuloviny a kořenové hlízy uchovávejte rozprostřené v bedýnkách v suchém, větraném a bezmrazém prostředí. Hlízy lilií můžete uskladnit podobně jako brambory, tzn. v chladném prostředí, případně přikryté vlhčí rašelinou.
Při zasílání trvalek se může stát při přepravě dopravcem, že se ulomí nebo jen nalomí stonek, boční porost. V konkrétním případě u trvalek, se při částečném odlomení bočního porostu nemusí jednat o důvod k reklamaci, pro správný růst a vývoj rostliny se doporučuje, provést zaštípnutí za účelem rozvětvení a k podpoře růstu rostliny.
Objednávky vždy vyřizujeme na základě pořadí, ve kterém byly přijaty. Nejpozdější termín dodání je do 1 měsíce od přijetí Vaší objednávky. Pokud Vám nebude zásilka do tohoto časového období doručena, prosím kontaktujte nás.
Rádi bychom chtěli poprosit naše zákazníky o shovívavost a trpělivost při vyřizování objednávek, protože se jedná o choulostivé zboží, se kterým musí být během expedice pečlivě zacházeno a vše je ručně baleno. Vzhledem k povaze sortimentu není možné provádět pravidelné spravování skladových zásob a průběžné automatické informace o stavu objednávky.
Objednávky z jarního katalogu vyřizujeme od února do konce května. Objednávky zasíláme s ohledem na počasí a přání zákazníka. V období silných mrazů, ale zásadně nezasíláme.
V období od června do srpna vyřizujeme objednávky obsahující trvalky a rostliny, které jsou aktuálně dostupné na našich webových stránkách. V tomto časovém úseku všechny objednávky posíláme od pondělí do středy.
Objednávky z podzimního katalogu vyřizujeme od září do konce října (Objednávky z konce října můžeme ještě poslat začátkem listopadu, ale vše je podřízeno počasí.) Objednávky zasíláme s ohledem na počasí a přání zákazníka. V období silných mrazů, ale zásadně nezasíláme.
Zde si můžete stáhnout objednávkový list pro jarní a podzimní sezónu.
Vyplnění objednávkového listu:
V případě zájmu o naše květiny Vás prosíme o pečlivé vyplnění objednávkového listu, který je součástí tištěného katalogu, nebo si jej můžete stáhnout viz. nahoře.
Prosíme čitelné vyplnění hůlkovým písmem všech údajů:
Do jednotlivých řádků tabulky uveďte:
Doobjednávky:
Před dokončením nákupu se ujistěte, že máte v košíku opravdu vše, co chcete objednat. Z organizačních důvodů nemůžeme dodatečně přidávat zboží ani slučovat více objednávek, a to hlavně v období září – říjen a březen - květen, kdy vrcholí obě naše hlavní sezóny. Pokud budete chtít doobjednat, je potřeba stornovat původní objednávku a vytvořit novou. Napište nám e-mail na obchod@lukon-glads.cz, napište číslo objednávky, kterou chcete stornovat a my ji stornujeme. Děkujeme za pochopení i za to, že nám pomáháte, aby vše probíhalo rychle a hladce.
Součástí zásilky bude Váš objednávkový list, kde bude uvedena celková suma objednávky. Objednávkový list slouží jako daňový doklad.
Prosíme čitelné vyplnění hůlkovým písmem všech údajů:
• Jméno a příjmení
• Město a PSČ
• Ulice a číslo popisné
• E‑mailová adresa
• Datum objednávky
• Celková cena objednávky
• Telefonní číslo (nezbytné pro dopravce – bez něj nelze zásilku odeslat!)
• Zvolený způsob dopravy a platby (viz sekce „Doprava a platba“ v katalogu)
Do jednotlivých řádků tabulky uveďte:
• Kód: 4-místný číselný kód z katalogu
• Počet kusů: Počet hlíz / cibulí / rostlin
Doobjednávky: Před dokončením nákupu se ujistěte, že máte v košíku opravdu vše, co chcete objednat. Z organizačních důvodů nemůžeme dodatečně přidávat zboží ani slučovat více objednávek, a to hlavně v období září – říjen a březen - květen, kdy vrcholí obě naše hlavní sezóny. Pokud budete chtít doobjednat, je potřeba stornovat původní objednávku a vytvořit novou. Napište nám e-mail na obchod@lukon-glads.cz, napište číslo objednávky, kterou chcete stornovat a my ji stornujeme. Děkujeme za pochopení i za to, že nám pomáháte, aby vše probíhalo rychle a hladce.
Součástí zásilky bude Váš objednávkový list, kde bude uvedena celková suma objednávky. Objednávkový list slouží jako daňový doklad.
Objednávka zboží:
a) na e-shopu: www.lukon-glads.cz
b) Zboží si můžete objednat pomocí objednávkového listu a poslat ho Českou poštou na adresu: LUKON GLADS s.r.o., Rašínova 860, P.O.BOX 6, 289 12 SADSKÁ
Jinak nebude poštou doručena a my Vaší objednávku neobdržíme.
c) Naskenovaný tiskopis nám můžete také poslat na e-mail: obchod@lukon-glads.cz.